Najskôr si pozrite reklamačný poriadok, kde nájdete všety dôležité informácie o právach a povinnostiach predávajúceho ale aj kupujúceho.
Reklamačný poriadok:
- Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu, ihneď ako sa reklamovaná vada objavila. Prípadne pokračovanie nosenia či používania tovaru, može výrobok znehodnotiť a reklamáciu v takom prípade nebude možné uznať.
- Záručná doba na všetok tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia výrobku.
- Záručná doba nie je totožná so životnosťou výrobku. Životnosť výrobku predstavuje dobu, počas ktorej, pri správnom používaní a ošetrovaní, môže výrobok vzhľadom k svojim vlastnostiam a danému účelu, vydržať.
- V prípade, ak kupujúci po prevzatí tovaru zistí, že tovar sa nezhoduje s objednaným tovarom alebo je tovar poškodený, je potrebné bezodkladne kontaktovať predávajúceho, e-mailom alebo telefonicky, a to najneskôr do 5 dní odo dňa prevzatia tovaru.
- Ak sa u zakúpeného výrobku zistí vada alebo poškodenie, má kupujúci právo túto chybu reklamovať.
- Vadu alebo poškodenie v tomto prípade predstavuje taká zmena vlastností tovaru, ktorá je zapríčinená použitím nevhodného alebo nekvalitného materiálu alebo nedodržaním výrobnej technológie.
- Za vadu alebo poškodenie nie je možné v tomto prípade považovať taká zmenu vlastností tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebovania, nesprávneho používania, nedostatočnej alebo nevhodnej údržby, v dôsledku prirodzených zmien materiálu, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia užívateľom alebo treťou osobou alebo iného nevhodného zásahu.
- Reklamácia sa považuje za uplatnenú, ak je reklamovaný tovar kompletný a reklamácii nebránia všeobecné hygienické zásady. Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný. Predávajúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady.
- Reklamácia, vrátane odstránenia príslušnej vady, bude vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia. Poverený pracovník môže v odôvodnených prípadoch so zákazníkom dohodnúť predĺženie tejto lehoty.
- Zákazník uplatňuje reklamáciu zaslaním tovaru spolu s vyplneným reklamačným listom a kópiou dokladu o nákupe tovaru (faktúra) na adresu: OZ Bol raz jeden človek, Grosslingova 47, 81109 Bratislava
Postup pri reklamácii tovaru:
- Reklamovaný tovar očistite (viď bod 8 reklamačného poriadku)
- Reklamovaný tovar zabaľte tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Pre tento prípad je najvhodnejšie použiť krabicu. K tovaru priložte kópiu faktúry a reklamačný list, ktorý nájdete TU.
- Reklamovaný tovar odošlite na adresu: OZ Bol raz jeden človek, Grosslingova 47, 81109 Bratislava. tovar odporúčame poistiť do výšky jeho ceny
Prosím, neposielajte nám v žiadnom prípade tovar na dobierku. Takýto tovar nebude prevzatý a Vašu reklamáciu preto nebude možné uplatniť.
Hneď ako k nám reklamovaný tovar dorazí, začína plynúť 30dňová lehota na vybavenie reklamácie. O aktuálnom stave a riešení Vašej reklamácie budete informovaný mailom alebo telefonicky.